شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
بیانیه تبریز

حوزه/ مدرسه علمیه ملا ابراهیم اردبیل در بیانیه‌ای ضمن حمایت از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، بر لزوم ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی به عنوان وظیفه اصلی دولت در قانون اساسی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، متن بیانیه مدرسه علمیه ملا ابراهیم در حمایت از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: ولْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ

کادر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه ملا ابراهیم شهرستان اردبیل ضمن حمایت قاطع از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، بیانیه زیر را صادر می‌کنند:

همانطور که کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خدا پیام سعادت بخش و مشترک همه ادیان توحیدی است، صیانت از این ارزش‌ها نیز وظیفه‌ای همگانی و رسالتی الهی به شمار می‌رود.

متأسفانه فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی پیوسته این کرامت و آزادی مقید را مورد هدف مستقیم و غیرمستقیم خود قرار داده و می‌دهند و با زدودن عفت و پاکدامنی، در محور فتنه‌ها و تلاش‌های خود پاکدامنی زنان را نشانه رفته‌اند.

در این راستا، ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی به عنوان اولین و مهم‌ترین وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی، همواره مورد تأکید بوده است.

اقدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب طرح نور با تکیه بر تجارب گذشته و پختگی و سنجیدگی و دقت عمل بیش از پیش، در راستای تحقق این وظیفه خطیر و مهم گامی ارزشمند به شمار می‌رود.

مدرسه علمیه ملا ابراهیم بر اساس رسالت ذاتی، وظیفه‌ی شرعی و قانونی و مسئولیت اجتماعی خود، ضمن حمایت همه جانبه از تحقق این مهم و رفع کاستی‌های گذشته، خود را در تلاش و حمایت از تحقق این هدف مقدس سهیم دانسته و آمادگی خویش را برای همکاری و همیاری با سایر نهادها و دستگاه‌ها در این راستا اعلام می‌دارد.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

کادر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه ملا ابراهیم شهرستان اردبیل

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha