یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
استانداری

حوزه/ معاون اجتماعی استانداری لرستان گفت: دهه کرامت فرصتی مغتنم برای تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، کریم خورشیدوند، مدیر کل دفتر اجتماعی استانداری لرستان امروز در نشست بزرگداشت دهه کرامت در استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت پشتیبانی ادارات و نهاد ها از برنامه های مردم محور، اظهار داشت: از ظرفیت همه مراکز دینی و فرهنگی برای هر چه با شکوه تر برگزار کردن جشن های دهه کرامت در شهرستان باید استفاده شود.

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی مغتنم برای تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی و نهادینه سازی فرهنگ رضوی است، افزود: دهه کرامت یکی از برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی مهم است و هر ساله تمام نهادها اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع با محوریت امام رضا(ع) می‌کنند.

خورشیدوند بیان داشت: جا دارد امسال تمام دستگاه‌ها و مسئولان شهرستان هر چه بیشتر با ستاد بزرگداشت دهه کرامت مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و اثرگذار برای عموم مردم شهرستان باشیم.

وی دهه کرامت را ظرفیت مناسبی برای ارائه برنامه های فرهنگی و مذهبی دانست و اضافه کرد: برنامه های این دهه باید با هم افزایی، مشارکت، خلاقیت و فراگیری تهیه و تدوین شود.

مدیر کل دفتر اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به در پیش رو بودن ایام صادقیه، افزود: در طول ایام صادقیه و دهه کرامت برنامه های فرهنگی و مذهبی مختلف با مشارکت و پشتیبانی دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان لرستان در همه شهرستان ها برگزار می شود.

خورشیدوند با اشاره به توطئه های دشمنان در حوزه عفاف و حجاب، خاطر نشان کرد : همزمان با دهه کرامت و سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) برنامه های بزرگداشت روز دختر در سطح استان برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha