شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: برنامه های فرهنگی و بصیرتی دهه کرامت امسال در استان خانواده محور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام میکائیل اسکندری در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت دهه کرامت گفت: نهادهای فرهنگی باید برنامه های ویژه خود برای این دهه را به دبیرخانه ستاد ارسال کنند تا با زمان بندی و برنامه ریزی دقیق آحاد مردم را برای حضور و شرکت در این برنامه ها دعوت کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی هدف اصلی از اجرای برنامه های مربوط به دهه کرامت را توجه به نهاد خانواده اعلام و اظهار کرد: بر همین اساس انتظار می رود تمام ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی و عمومی حداقل برای اجرای یک ویژه برنامه برنامه ریزی کنند تا در طول ۱۰ روز این برنامه ها به شکل باشکوه و با مشارکت خانواده ها برگزار شود.

حجت الاسلام اسکندری فضاسازی محیطی توسط شهرداری ها، اجرای جنگ های شادی در بوستان ها، برپایی ایستگاه های صلواتی، اعطای تخفیف های ویژه از سوی نهادهای خدمات رسان همچون دستگاه قضائی، شهرداری ها، میراث فرهنگی و اجرای برنامه های فرهنگی در امامزاده ها و تجلیل از بانوان نمونه، تدوین برنامه های فرهنگی در مساجد، مدارس، دانشگاه ها و مراکز مذهبی را از جمله رئوس برنامه های مربوط به دهه کرامت در آذربایجان شرقی برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha