دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله قبلان

حوزه/ آیت الله عبد الامیر قبلان گفت: صلح خواسته تمام ملت ها و ادیان است و ما خواهان صلح و امنیت بوده و می خواهیم صلح و امنیت همیشه در سر تاسر جهان پابرجا باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،آیت الله عبد الامیر قبلان نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در دیدار "شکرالله الحاج" اسقف شهر صور لبنان گفت: صلح خواسته تمام ملت ها و ادیان است و ما خواهان صلح و امنتیت هستیم و می خواهیم صلح و امنیت همیشه در سر تاسر جهان را پابرجا باشد.

آیت الله قبلان از علمای دین خواست تا فرهنگ صلح را در میان ملت ها پایه ریزی کنند تا امنیت و استقرار در کشورها حاکم شود.

وی گفت: رهبران جهان باید کارخانه های سازنده سلاح را به عنوان منبع شر، جنگ و مصیبت تعطیل کنند.

وی  از مردم لبنان خواست تا صلح طلب باشند و از هم زیستی مسالمت آمیز محافظت کنند و وحدت ملی را از طریق همکاری حفظ کنند، به ویژه که مردم لبنان در این کشور برادر و شریک هستند و باید روابط مستحکمی داشته و همچون برادر ایمانی باشند تا لبنان همیشه کشور صلح باقی بماند.

شکر الله الحاج اسقف شهر صور لبنان هم آیت الله قبلان را به حضور در روز جهانی نماز دعوت کرد و تصریح کرد: از تمامی طیفهای لبنانی در این گردهمایی حضور خواهند یافت و از دل برای برقراری صلح دعا خواهند کرد  و از خداوند می خواهند تا بر ملت لبنان منت بگذارد و صلح و امنیت در لبنان و در تمامی کشورهایی که در جنگ به سر می برند، برقرار کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha