دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حمایت از مسجدالاقصی

حوزه/ ابوحلبیه از عرب ها و مسلمانان نیز خواست به مسئولیت خود در دفاع از قدس و مسجد الاقصی عمل کند و از ایستادگی و مقاومت اهالی قدس و مرزبانان این شهر حمایت کنند و حمایت های مالی و رسانه ای و حقوقی خود را از آنان افزایش دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، احمد ابوحلبیه نماینده فلسطینی روز یکشنبه در مورد ورود هتاکانه شهرک نشینان یهودی به مسجد الاقصی هشدار داد و گفت: شهرک نشینان بر اساس برنامه از پیش تعیین شده  از سوی صهیونیست ها هنگام صبح وارد مسجد الاقصی می شوند و ما باید با قدرت در برابر این اقدام آنها بایستیم.

وی با تاکید بر خطر این اقدامات گفت: صهیونیست ها با این اقدام خود زمینه را برای برگزاری اعیاد یهودی در روزهای آینده فراهم می کنند و در این راستا به تقسیم زمانی و مکانی مسجد روی آورده اند، اما مردم فلسطین باید همچنان به انتفاضه قدس و رویارویی با اشغالگران و هتاکان مسجد الاقصی ادامه دهند.

این نماینده همچنین خواستار حمایت مالی سازمان های اسلامی از اهالی قدس شد و از مسئولان فلسطینی خواست برنامه ای برای حمایت از اهالی قدس و ایستادگی آنها داشته باشند. وی همچنین گفت چنین پروژه ای نیازمند نیم میلیارد دلار بودجه در سال می باشد.

ابوحلبیه از عرب ها و مسلمانان نیز خواست به مسئولیت خود در دفاع از قدس و مسجد الاقصی عمل کند و از ایستادگی و مقاومت اهالی قدس و مرزبانان این شهر حمایت کنند و حمایت های مالی و رسانه ای و حقوقی خود را از آنان افزایش دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha