دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جنبش فتح فلسطین

حوزه/ جنبش فتح فلسطین اعلام کرد: ما ضمن ابراز نگرانی نسبت به اقدام اشغالگران صهیونیست به تشدید بازداشت روزمره فلسطینیان و محاصره شهرها و روستاهای کرانه باختری، اعلام می داریم این تجاوزات موجب متشنج شدن اوضاع منطقه می گردد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» جنبش فتح، رژیم صهیونیستی را مسئول سیاست های قتل عام و اعدام فلسطینیان بی گناه خواند.

منیر جاغوب رئیس اطلاع رسانی کمیته ساماندهی جنبش فتح تاکید کرد: اقدامات فاشیستی و تروریستی اسرائیل تصویرگر این واقعیت است که اسرائیل سیاست اعدام فلسطینیان را به خوبی پیاده می کند.

 وی به دولت اسرائیل درباره تداوم جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین هشدار داد و یادآور شد: ما ضمن ابراز نگرانی نسبت به اقدام اشغالگران صهیونیست به تشدید بازداشت روزمره فلسطینیان و محاصره شهرها و روستاهای کرانه باختری، اعلام می داریم این تجاوزات موجب متشنج شدن اوضاع منطقه می گردد.

رئیس اطلاع رسانی کمیته ساماندهی جنبش فتح خاطرنشان کرد: ملت فلسطین دوستدار صلح و آشتی است، این ملت به دنبال نیل به استقلال و آزادی است. فلسطینیان در عرصه رزم و جهاد حماسه های عظیمی آفریده اند.

ما ضمن ابراز نگرانی نسبت به اقدام اشغالگران صهیونیست به تشدید بازداشت روزمره فلسطینیان و محاصره شهرها و روستاهای کرانه باختری، اعلام می داریم این تجاوزات موجب متشنج شدن اوضاع منطقه می گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha