یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تخریب یک روستای فلسطینی برای ۱۰۴ بار توسط صهیونیست‌ها

حوزه/ صهیونیست‌ها برای یک صد و چهارمین بار به روستای الرقیب در نقب حمله کرده و پس از محاصره روستا، اقدام به تخریب منازل مردم کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نظامیان اسرائیلی با همراهی پلیس اسرائیل، روز جمعه برای یک صد و چهارمین بار به روستای بادیه نشین الرقیب در نقب حمله کرده و اقدام به تخریب این روستا کردند. چندین خودروی نظامی اسرائیلی و پلیس پیش از هجوم و تخریب، این روستا را محاصره کرده و سپس اقدام به تخریب و از بین بردن محل سکوت مردم کرند.

عزیز سیاه طوری که در ماه ژوئن امسال توسط نظامیان ارتش ربوده شده بود در این باره گفت: هدف اسرائیلی‌ها برای تحت فشار دادن ساکنان فلسطینی و تخلیه زمین‌هایشان، ساخت و توسعه شهرک‌های صهیونیست‌نشین و مراکز خرید است. اما ما هیچ کجا نمی‌رویم. اینجا سرزمین ما و روستای ما است. هر چقدر به ما حمله کنند، ما مصمم‌تر و ثابت‌ قدم‌تر خواهیم بود.

از سال 2010 تا کنون این روستا بیش از 100 بار تخریب شده است. رژیم صهیونیستی نه تنها اقدام به تخریب این روستا می‌کند، بلکه از روستاییان شکایت کرده و آنان را مجبور به پرداخت جریمه تخریب نیز می‌کند.

حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه آوارگان دهیشه

در خبری مشابه نظامیان رژیم صهیونیستی صبح شنبه، به اردوگاه آوارگان دهیشه در جنوب بیت لحم یورش برده و با جوانان این منطقه که به سوی آنان سنگ پرتاب می‌کردند درگیر شدند. به گفته شاهدان عینی، صهیونیست‌ها از طریق جاده اصلی بیت‌المقدس-الخلیل به اردوگاه هجوم برده و در این میان جوانان فلسطینی اقدام به پرتاب بطری‌های خالی و سنگ به سمت خودروهای نظامی در نزدیکی دروازه اردوگاه کردند.

نظامیان صهیونیستی نیز با شلیک گلوله‌های گرم، گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک آور به جوانان تظاهرکننده حمله کردند، آن‌ها همچنین به بسیاری از منازل فلسطینی یورش برده، خانه‌های فلسطینیان را تفتیش کرده و سعی در شکستن درب مغازه‌ها داشتند. با این حال آنان مجبور شدند بدون نتیجه از اردوگاه خارج شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha