جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

حوزه / امام جمعه قزوین گفت: امروز تأمین معیشت مردم باید مورد توجه مدیران و مسئولان قرار گیرد و دولتمردان نسبت به آن تلاش ورزند، چراکه مردم در مشکلات اقتصادی به سر می برند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، عصر امروز حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در مراسم دیدار رئیس جمهور با علما، ایثارگران و برگزیدگان که ظهر امروز در سالن شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، به  حقوق فرهیختگان درنظام اسلامی اشاره وبیان داشت: امروز حقوق فرهیختگانی که در پای انقلاب، جنگ و ایثارگری بودند، نباید نادیده گرفته شود.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه امروز در دولت کریمه باید کرامت، حرمت و احترام انسان‌ها حفظ شود، گفت: مسئولان در این زمینه باید همکاری کنند و  در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری به کرامت انسانی در داخل و بیرون از مرزها توجه شود چراکه خداوند به بیرون از مرزها هم در آیات و روایات اشاره کرده است.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: تمام مدیران و مسئولان استان قزوین عزم خود را جزم کرده اند تا زمینه‌ساز شکوه حماسی مردم رخ دهد و برای شکر آن باید دنبال وحدت توحیدی باشیم.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین افزود: خدا انسان را به توحید دعوت کرده، چرا که توحید یکی از سنت‌های الهی بوده و در این زمینه وحدت و پایداری که نقشه اساسی دین به شمار می‌رود، نیازمند توجه است.

امام جمعه قزوین در ادامه افزود: تلاش برای محقق شدن امنیت نیازمند مدیریت مناسب بوده و لازمه امنیت، عمل کردن به آن است چراکه برخی‌ افراد با اظهارنظر زمینه ناامنی را فراهم می‌کنند و این موضوع منافات با وحی الهی دارد که باید از آن دوری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی به حقوق های نجومی در نظام مقدس جمهوری اسلامی هم اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هم با این موضوع مخالف بوده و باید این معضل ریشه‌کن شود.

امام جمعه قزوین در پایان به فرارسیدن ماه محرم اشاره وعنوان داشت: در آستانه ماه محرم امید است اقامه‌کننده نماز باشیم و یک بخش آن عبادت و بخش دیگر این ماه هم چرخه اقتصاد به حرکت درآید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha