شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتصاب معاونان تبلیغ و تهذیب حوزه

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه در احکامی جداگانه دو معاون و یک دستیار ویژه را در مرکز مدیریت حوزه های علمیه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه در احکامی جداگانه حجت الاسلام والمسلمین نبوی را به عنوان «معاون تبلیغ و امور فرهنگی» ابقا و حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی را به عنوان«معاون تهذیب و تربیت»  حوزه های علمیه منصوب کرد.

بر اساس این گزارش: در حکم مدیر حوزه های علمیه  خطاب به حجت اسلام والمسلمین نبوی آمده است: با عنایت به مراتب فضل تجارب، سوابق ارزشمند و شایستگی جنابعالی در ساماندهی امور تبلیغی و فرهنگی با استناد به تصمیم جلسه مورخ ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ شورای عالی حوزه های علمیه و به موجب این  شما را به عنوان «معاون تبلیغ و امور فرهنگی» مرکز مدیریت حوزه های علمیه به مدت دو سال منصوب می نمایم.

 مدیر حوزه های علمیه همچنین در حکم جداگانه ای حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی را به عنوان «معاون تهذیب و تربیت» مرکز مدیریت حوزه های علمیه منصوب کرد.

 در بخشی از حکم آیت الله اعرافی خطاب به معاون تهذیب حوزه آمده است: با عنایت به مراتب فضل تجارب، سوابق ارزشمند و شایستگی جنابعالی در ساماندهی امور تهذیبی و تربیتی با استناد به تصمیم جلسه مورخ ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ شورای عالی حوزه های علمیه شما را به عنوان «معاون تهذیب و تربیت» حوزه منصوب نموده و امیدوارم با اعتماد بر حضرت حق و استمداد از اولیای الهی با نهایت مسئولیت پذیری، خرد ورزی، وقت گذاری و همگرایی در صیانت از این امانت الهی موفق باشید.

حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی

 

خاطرنشان می شود:آیت الله اعرافی در حکم دیگری حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی را به سمت «مشاور و دستیار مدیر حوزه های علمیه درامور قرآنی و راهبردی»  به مدت دو سال منصوب نمود.

 

شایان ذکر است:  آیت الله اعرافی همچنین از خدمات ارزنده حجت الاسلام والمسلمین حسین خانی معاون سابق تهذیب حوزه و همه مدیران، کارشناسان و کارکنان این معاونت قدردانی کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha