جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سخنرانی پدر شهید احمدی روشن در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره فیلم مردمی عمار

حوزه/ پدر شهید احمدی روشن، با بیان اینکه مردم سرپل ذهاب با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: همچنان پس از گذشت ۵۰ روز از زلزله، کمک شایسته‌ای به آن‌ها نشده و مردم در چادرهای خود بسر برده و به سختی سرما را تحمل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، رحیم احمدی روشن، پدر شهید مصطفی احمدی روشن، در انتهای اختتامیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، ضمن تشکر از متصدیان و برگزارکنندگان این جشن با شکوه، از وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم گلایه کرد و گفت: از همه هنرمندان و اهالی رسانه دعوت و درخواست می‌کنم تا ضمن حضور در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، مظلومیت آن مردم ستم دیده را مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه مردم سرپل ذهاب با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند، اظهارداشت: همچنان پس از گذشت ۵۰ روز از زلزله، کمک شایسته‌ای به آن‌ها نشده و مردم در چادرهای خود بسر برده و به سختی سرما و گرما را تحمل می‌کنند.

پدر شهید احمدی روشن، گفت: چرا برخی‌ها فقط هنگام جمع آوری رأی به سراغ مردم می‌روند!؟ یا چرا امروزی که دچار مصیب شده‌اند، باید با ماشین ضدگلوله مقابلشان ایستاد و با کفش به درون چادرهایشان رفت....!؟

وی در پایان تصریح کرد: اگر خدایی ناکرده از روی عمد برخی امکانات از مردم آسیب دیده کرمانشاه دریغ می‌شود، خداوند سببان آن را به جزای اعمالشان رساند.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha