جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حج

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی در همايش طرح مودّت حج از اعزام بیش از سه هزار نفر از زائران این استان به سرزمین وحی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، همایش طرح مودت کاروان ‌های حج تمتع ۹۷ آذربایجان شرقی، امروز به همت دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان با حضور زائرین در سالن اجتماعات سازمان حج و زیارت تبریز برگزار شد.

این گردهمایی با هدف تبیین برنامه ‌های فرهنگی و هماهنگی هرچه بیشتر بین زائران و تسهیل در برقراری ارتباط با دیگر زائران مسلمان برگزار شد.

در پایان این همایش مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی نکاتی در خصوص ارتباطات حجاج و ضرورت گفتگو در موسم حج سخن گفت.

حجت الاسلام والمسلمین ایران نژاد ادامه داد: امسال ۳ هزار و ۲۸۰ نفر زائر از استان آذربایجان شرقی برای انجام مناسک حج راهی مکه مکرمه خواهند شد.

وی افزود: اولین کاروان اعزامی از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در ۲۰ مرداد ماه سال جاری تبریز را به مقصد عربستان ترک خواهد کرد.

در ادامه این همایش حجت الاسلام دکترعلیا نسب استاد حوزه و دانشگاه پیرامون مسائل اعتقادی و سیاسی با محوریت وهابیت شناسی مطالبی بیان کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha