شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

کتابخانه ویژه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل بیت (علیهماالسلام) افتتاح شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام مهدی احمدی، مسئول کتابخانه آستانه مقدسه قم امروز در مراسم افتتاح این کتابخانه با اشاره به این که اجرای این طرح پس از تصویب در شورای عالی فرهنگی به کتابخانه آستانه واگذار شد، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح، معرفت افزایی زائران کریمه اهل بیت (علیها السلام) و ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

وی افزود: کمیته‌ای ازکتابشناسان و اساتید حوزه تشکیل شده است که کتب پس از بررسی و تأیید آن ها در کتابخانه ویژه حرم مطهر ارائه می شود.

حجت الاسلام احمدی خاطر نشان کرد: کتب عرضه شده در قفسه‌ها، توسط لیبل مخصوص، شناخته می‌شوند و محدودیتی در استفاده از آنها وجود ندارد.

وی با بیان این که  در حال حاضر تعداد 20قفسه کتاب برای استفاده زائرین در نظر گرفته شده است ابراز داشت: قفسه‌های کتاب به طور مساوی در بخش خواهران و برادران قرار گرفته و در آینده نیز افزایش خواهد یافت.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستانه مقدسه، وی ادامه داد: کتابخانه ویژه حرم به شکل شبانه‌روزی فعالیت خواهد نمود و در اداره این طرح از خدام افتخاری استفاده می‌شود.

ارائه بیش از 300 کتاب نرم افزاری به صورت بلوتوث

مسئول کتابخانه آستانه مقدسه خاطرنشان ساخت: علاوه بر ارائه کتب در قفسه‌ها، بیش از 300 کتاب‌ الکترونیکی با موضوعات مختلف اسلامی نیز با عنوان «امواج معرفت» به مراجعه کنندگان بلوتوث می‌شود.

حجت الاسلام احمدی یادآور شد: کتاب های موجود در کتابخانه ویژه حرم مطهر به صورت قفسه باز در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha