شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 347390
۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
سفیران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیرجند گفت: مهلت پذیرش داوطلبان واجد شرایط در مدرسه علمیه سفیران هدایت تا 25 فروردین ماه سال جاری تمدید شد.

حجت الاسلام والمسلمین صدرالدین عارفی، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به تمدید ثبت نام در مدرسه علمیه معصومیه(سفیران هدایت) بیرجند اظهار کرد: مهلت ثبت نام داوطلبان حوزه که 15 فروردین ماه پایان یافته بود تا 25 فرودین ماه 94 تمدید شد.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه بیرجند درخصوص شرایط پذیرش داوطلبان در این حوزه گفت: مدرسه علمیه سفیران هدایت از داوطلبین دارای مدرک دیپلم به بعد ثبت نام به عمل می آورد.

وی با تاکید بر داشتن شرایط لازم برای ورود به حوزه خاطر نشان کرد: برخورداری از صلاحیت های اعتقادی،اخلاقی و اجتماعی، اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، برخورداری از سلامت جسمی وروحی، موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه و نداشتن منع قانونی از نظر نظام وظیفه از شرایط ورود به این حوزه است.

حجت الاسلام  والمسلمین عارفی ادامه داد: همچنین تعهد خدمت بعد از قبول شدن برای تبلیغ در مناطق محروم نیز به مدت پنج ساله بعد از فارغ التحصیل شدن از موارد مهم داوطلبان شرکت درحوزه علمیه سفیران هدایت معصومیه بیرجند می باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت معصومیه بیرجند بیان کرد:حافظان حداقل یک ششم قرآن کریم و یا نهج البلاغه، خانواده های محترم شهدا، فرزندان جانبازان، آزادگان و داوطلبان مناطق محروم از اولویت برخوردار خواهند بود.

وی  ادامه داد: حافظان کل قرآن کریم، آزمون کتبی ندارند و پذیرش آنان بر اساس معدل کل آخر مدرک تحصیلی و قبولی در مصاحبه خواهد بود.

این استاد حوزه بیرجند، تصریح کرد:  طلاب علاقمند می توانند به صورت اینترنتی در سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه و یا حضوری به حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند، خیابان شهید مطهری 8، پلاک 7 مراجعه کنند.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه بیرجند، زمان برگزاری آزمون ورودی را روز جمعه، 28 فروردین 94 اعلام کرد و گفت: نتایج آزمون 25 اردیبهشت 94 از طریق سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه کشور به نشانی www.Howzeh-qom.ir قابل رویت خواهد بود. همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  و دریافت دفترچه راهنما  به این سایت مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha