شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 351127
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
حوزه خواهران

حوزه/ معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران پیش‌شماره دوم فصلنامه پژوهشی قرآنی آیت را منتشر کرد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»به نقل از روابط عمومی حوزه خواهران، در این نشریه مقاله‌هایی شامل مظاهر رحمت الهی در قرآن از مریم شمخانی، انسان و انواع آزمایش از دیدگاه قرآن و سنت از معصومه کردامیری، انواع عهد و پیمان شرایط و وجوه وفای به عهد از فاطمه جهانگیری، زن در هرم هستی از دیدگاه قرآن از معصومه اسماعیلی، ادب الهی انبیا در قرآن کریم از فاطمه رضایی، درمان افسردگی از منظر قرآن از منصوره شاکری، بازتاب دنیوی اعمال صالح از دیدگاه آیات و روایات از تکتم رئوفی‌تبار و نقد و بررسی عصمت انبیای اولوالعزم از زهرا ارجمند شکوری ارائه شده است.

اطلاع‌رسانی پژوهشی بخش دیگری از این نشریه را تشکیل می‌دهد و حاوی معرفی نرم‌افزار جامع تفاسیر نور، سایت‌های قرآنی در اینترنت و معرفی مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم است.

این نشریه با صاحب‌امتیازی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران مدیرمسئولی محمود خالقی و سردبیری حجت‌الاسلام علی‌اکبر حصاری منتشر شده است.

سردبیر این نشریه در پیشگفتار آن آورده است: باید با تمام توان، امکانات و نیروی انسانی به دفاع از ثقلین عزیز برخیزیم و در برابر هجمه‌های خبیثانه دشمن به جهاد فرهنگی و عقیدتی مبادرت نماییم. همان گونه که در برابر راهبرد اقتصادی دشمن برای فلج کردن کشور  به جهاد اقتصادی برمی‌خیزیم، به همان ترتیب هم باید به یک جهاد عقیدتی تمام‌عیار اقدام نماییم. در این راه با عنایت به نیرو و انگیزه‌های گسترده‌ای که در خیل عظیم بانوان تحصیل‌کرده در حوزه‌ها وجود دارد باسته است که جبهه‌هایی برای بهره‌گیری از این ظرفیت در راه دفاع علمی، منطقی و مستدل از معارف قرآنی بگشاییم.

پیش‌شماره دوم فصلنامه قرآنی آیت در 228 صفحه با شمارگان هزار نسخه به قیمت 60هزار ریال منتشر شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha