شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مستشاری

حوزه/ معاون امور دفاتر و اساتيد و مبلغان نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري گفت: امروز باید با هوشیاری و عقلانیت، برخوردهای سنجیده ،عطوفت و مهربانی اسلام را به همگان نشان دهیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام علی مستشاری، امروز در مراسم میهمانی خدا،  با اشاره به اهمیت برخورد حسنه و اخلاق نیکو اظهار داشت : در زندگی روزمره نحوه برخورد و تعامل با مردم امری مهم است و همواره باید سعی کنیم با رویی گشاده با مردم روبرو شویم و در این زمینه انبیاء و ائمه اطهار(ع) را الگو و سرمشق خود قرار دهیم.

معاون امور دفاتر و اساتيد و مبلغان نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري ادامه داد: خوش برخوردی از صفات مسلمانان است زیرا حسن برخورد با دیگران موجب انس و الفت میان افراد گردیده و سبب جذب افراد خواهد و زمینه اخوت و برادری را فراهم می کند.

وی، مدارا و سازگاری با مردم را نشانه عقلانیت دانست و عنوان کرد: اینکه چگونه افراد را جذب کنیم بسیار مهم است و این مهم در صورتی حاصل می شود که خود با رفتاری نیکو و پسندیده آنها راتحت تاثیر قرار دهیم و حتی بتوانیم الگوی رفتاری مناسبی باشیم.

حجت الاسلام مستشاری عنوان کرد: اسلام دین کاملی است و بهترین دستورهای اخلاقی را دارد و اهل بیت (ع) نیز بعنوان بهترین الگوهای عملی می باشند، لذا با پیروی و اطاعت از سیره آنها باید بتوانیم دین اسلام را به مشتاقان بشناسانیم و آنها را به اسلام دعوت نماییم.

معاون امور دفاتر و اساتيد و مبلغان نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري خاطر نشان کرد : با اینکه گروههای ستیزه جو و افراطی و وهابیون و تکفری هاکه بویی از اسلام و انسانیت نبرده اند با عملکردهای نابجا و ضد انسانی و رفتارهای وحشیانه می خواهند اسلام را دینی خشن نشان دهند ولی ما باید با هوشیاری و عقلانیت برخوردهای سنجیده ،عطوفت و مهربانی اسلام را به همگان نشان دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha