شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرادبیگی- ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام با تاکید بر ضرورت شناسایی و حمایت از استعدادهای برتر حوزوی، اخلاص، صداقت، اخلاق اسلامی و ... را لازمه موفقیت در هر مجموعه سازمانی خواند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، امروز در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام، ضمن تسلیت دهه آخر صفر، گفت: اگر اخلاق در راس امور قرار گیرد، کارها درست و کامل پیش خواهد رفت.

 وی با اشاره به حدیثی از رسول اکرم(ص) "انّ الكذب باب من ابواب النّفاق/ دروغ دَرى از دَرهاى نفاق است"، ابراز داشت: اگر انسان اهل رعایت و دقت نکات اخلاقی نباشد و بخواهد با دروغگویی کارها را پیش ببرد، در این دنیا هم سزای عمل خود را خواهد دید.

مدیر حوزه علمیه با تاکید بر این که باید اخلاص و صداقت سرلوحه فعالیت های فردی و اجتماعی قرار گیرد، ابراز داشت: اخلاص، صداقت، اخلاق اسلامی و ... لازمه موفقیت در هر مجموعه سازمانی است.

 حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی همچنین، تقویت بنیه تهذیبی و اخلاقی طلاب، تعیین و اعلام ظرفیت پذیرش حوزه استان برای سال آینده، به روز رسانی نرم افزار آمایش، شناسایی و معرفی استعداد های برتر و... را از برنامه های حوزه استان ایلام اعلام کرد.

برپایه این گزارش، در این جلسه هریک از معاونین حوزه علمیه استان ایلام نیز گزارشی از برنامه ها و فعالیت های معاونت مربوطه ارائه دادند.

انتهای پیام

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha