شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پوستر حبل الله

حوزه/ مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری مسجد مقدس جمکران از اعلام فراخوان کشوری پوستر حبل الله با موضوع وحدت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»رضا مصطفوی با اشاره به اینکه موضوع وحدت بین مسلمانان جهان در عصر حاضر امری ضروری است، اظهار کرد: متاسفانه برای انتقال مفهوم وحدت کمتر از زبان هنر استفاده شده است که ما سعی داریم با فراخوان پوستر «حبل الله» و با استفاده از این عنصر مهم که زبان بین‌المللی برای تمام انسان‌ها است وحدت امت واحده اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه سنگین دشمنان اسلام در فضای رسانه‌ای جهان، نیاز کنونی ما به تولیدات رسانه‌ای و هنری در زمینه وحدت در سطوح مختلف آن خواسته‌ای طبیعی و حیاتی است و فعالان جبهه انقلاب فرهنگی با اندک جستجویی پی خواهند برد که متاسفانه تولیدات رسانه‌ای فاخر و مطلوب در این زمینه بسیار اندک است.

مدیر مرکز آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: مسجد مقدس جمکران با همکاری دیگر دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی کشور از جمله نهضت مردمی پوستر انقلاب، کانون هنر شیعی و ... اقدام به برگزاری رویداد فرهنگی فراخوان پوستر «حبل الله» نموده است.

مصطفوی با اشاره به چگونگی شرکت در این فراخوان اذعان کرد: عموم هنرمندان می‌توانند ٍآثار خود را با هفت موضوع غربت یک تکلیف؛ واجب غریب(وحدت در کلام الهی و لسان و سیره پیامبر(ص) و اهل بیت(علیهم السلام))، دشمنان درجه یک(آمریکا، انگلیس و صهیونیسم) و دشمنان درجه دو(تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی)، الگوهای وحدت(از علما و رهبران تا پیروان مذاهب اسلامی)، مشترکات(عقاید، آرمان‌ها، ارزش‌ها و منافع مشترک مذاهب و ملل مسلمان)، تفرقه(ریشه‌ها، جلوه‌ها و ثمرات)، جلوه‌های بصری حب اهل بیت(علیهم السلام) در ملل اهل سنت و وحدت شیعه و سنی و ضرورت مدیریت بین‌المللی و اسلامی حج به آدرس ایمیل postermovement.com@gamil.com ارسال کنند.

وی یادآور شد: مهلت ارسال آثار تا یکم دی‌ماه است و با توجه به نزدیک بودن هفته وحدت زمان آن تمدید نخواهد شد.

مدیر مرکز آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران تاکید کرد: هنرمندان در کنار آثار، رزنومه را نیز به ایمیل فوق ارسال کنند تا سطح‌بندی آنها صورت گیرد.

مصطفوی یادآور شد: همچنین هنرمندان می‌توانند آثار خود را به صورت شرکت در کارگاه فراخوان پوستر «حبل الله» که از بیست و چهارم لغایت بیست و هفتم آذرماه با حضور اساتید و هنرمندان برجسته در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد ارائه کنند.

وی از به نمایش درآمدن خروجی این فراخوان در مسجد مقدس جمکران، مشهد مقدس و سایر شهرهای کشور در هفته وحدت خبر داد.

انتهای پیام  313/17

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha