شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تودیع و معارفه

حوزه/ مدير جديد مدرسه علميه وليعصر(عج) صالح آباد خراسان رضوی، در مراسمی با حضور برخي از مسئولين مركز مديريت حوزه خراسان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام اسفندياري، مدير آموزش و برنامه ريزي حوزه علميه خراسان، در مراسم تودیع و معارفه مدير مدرسه علميه ولي عصر(عج) شهرستان صالح آباد،  با اشاره به این‌که مديريت صحيح از ضعيف ترين ملت‌هاي دنيا، قوي ترين ملت‌ها را مي سازد، ابراز داشت: مديريت در آموزه هاي اسلام مبتني بر جهان بيني اسلامي است، از اين رو تعريف ويژه اي دارد و بايد بر مدار توحيد، حق مداري و هدف آفرينش تبيين گردد.

وی با بيان اينكه مديريت در نظام ارزشي اسلام فرايندی تربيتي است، خاطر نشان كرد: حركت هاي انسان مرهون شناخت، آگاهي و بينش اوست و هر مقدار شناخت مدير از مسائل مربوطه عميق تر باشد، تأثيرگذاري بيشتر در رفتار و ايدئولوژي به وجود مي آورد.

مدير آموزش و برنامه ريزي حوزه علميه خراسان در ادامه افزود: با عنايت به حساس بودن منطقه صالح آباد و  اهميت موضوع مديريت در مدارس علميه، مسئولين امر باید نسبت به مسائل آموزشي، پژوهشي، فرهنگي تربيتي، پذيرش و تربيتی طلاب اهتمام ویژه ای داشته باشند .

حجت الاسلام اسفندیاری یادآور شد، در صورتي مي توانيم شاهد  ارتقاء و پيشرفت در عرصه هاي فرهنگي، تربيتي و آموزشي باشيم كه مديران  و دست اندركاران با وحدت و همدلي  انجام وظيفه کنند.

وی افزود: با توجه به شرايط  منطقه  و نفوذ دشمن در عرصه هاي اجتماعي و فكري جامعه با تأسي از فرمايشات و رهنمودهاي مقام معظم رهبري در خصوص وحدت ميان شيعه و سني برنامه ريزي و دقت نظر لازم را نيز داشته باشيد.  

برپایه این گزارش، در اين مراسم حجت الاسلام صداقت به عنوان مدير جديد مدرسه علميه ولي عصر(عج) صالح آباد معرفي شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha