شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسابقات نقاشی و مقاله نویسی فرزندان انقلاب

حوزه/دومین دوره مسابقات نقاشی و مقاله‌نویسی با عنوان « فرزندان انقلاب» ویژه خانواده طلاب و روحانیون سراسر کشور توسط مرکز خدمات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معاونت خدمات فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری دومین دوره مسابقات هنری با عنوان « فرزندان انقلاب» در رشته‌های نقاشی و مقاله‌نویسی نموده است.

بر اساس این گزارش، مسابقه نقاشی با موضوع «نقش نوجوانان در پیروزی انقلاب اسلامی»  و مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع «تبیین نگرش حضرت امام (ره) در خصوص نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی» می‌باشد.

متقاضیان می‌توانند حداکثر تا تاریخ 14 اسفندماه تصاویر را به صورت فایل  Jpg و حداکثر حجم 500 کیلوبایت و مقالات را به صورت فایل Pdf (حداقل 3 صفحه و حداکثر 5 صفحه) از طریق سامانه سخا(خدمات فرهنگی، مسابقات نقاشی و مقاله‌نویسی) به این معاونت ارسال نمایند.

شرکت در مسابقه نقاشی برای فرزندان زیر 20 سال طلاب برادر و خواهر سراسر کشور اعم از شاغل و غیر شاغل، شیعه و سنی، ایرانی و غیر ایرانی و شرکت در مسابقات مقاله نویسی برای فرزندان بالای 15 سال طلاب برادر و خواهر و همسران طلاب برادر سراسر کشور اعم از شاغل و غیر شاغل، شیعه و سنی، ایرانی و غیر ایرانی آزاد می باشد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدهادی فروهيده IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    0 0
    چراثبت نام نمیشه کرد
  • معصومه IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    در مورد ارسال نقاشی سوال داشتم