شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌‌الاسلام فخار طوسی

حوزه/ استادحوزه تصریح کرد: شهید مطهری همه آبرو و اعتبار خود را در مسیر ترویج اسلام ناب محمدی (ص) و دفاع از تشیع خرج کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فخارطوسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به اندیشه و فکر شهید مطهری ها نیازمند هستیم ، چه آن که در برهه کنونی حجم شبهات و هجمه فکری و فرهنگی دشمن آن چنان است که باید همچون شهید مطهری با دغدغه بالا و احساس مسئولیت جدی وارد عرصه شد.

وی همچنین افزود: فقدان متفکری همچون شهید مطهری امروز کاملاً محسوس می باشد و به اعتقاد بنده، قدر و منزلت واقعی ایشان هنوز هم ناشناخته مانده است.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: رسانه های جمعی باید بیش از پیش در تبیین شخصیت و آثار علمی و معنوی این شهید بزرگ انقلاب بکوشند چرا که امام خمینی(ره) در تایید این بزرگوار فرمودند کلیه کتب و آثار برجای مانده از ایشان بلااستثنا مفید و قابل استفاده است.

وی همچنین با بیان این که شهید مطهری کسی بود که همه اعتبار و آبروی خود را خرج ترویج اسلام ناب محمدی(ص) کرد ، ابراز داشت: تلاش ایشان برای فهم صحیح و اصولی و جامع و مانع از اسلام و ارایه آن به جامعه ، امروز باید الگوی همه حوزویان و دانشگاهیان متعهدی باشد که حقیقتاً دغدغه دین و مقابله با توطئه های شوم دشمن در جنگ فرهنگی و اعتقادی را دارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha