جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 381045
۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
ضیافت الهی

حوزه/ رئيس اداره اوقاف و امور و خیریه شهرستان بروجرد از اجرای طرح ضیافت الهی و برپایی خیمه های معرفت در امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان، با محوریت روحانیون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام گودرزی، امروز در مراسم غبارویی مساجد شهرستان بروجرد در آستانه ماه مبارک رمضان، در طرح طرح ضیافت الهی و خیمه های معرفت، مبلغان و روحانیون با حضور در امامزادگان و بقاع متبرکه، به سوالات شرعی و شبهات مردم روزه دار پاسخ می دهند.

رئيس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد با بیان این که در آستانه ماه مبارک رمضان مبلغان و روحانیون به مساجد و حسینیه های این شهرستان اعزام خواهند شد، خاطر نشان کرد: مبلغان بومی و غیربومی از آغاز ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه، علاوه بر برگزاری نماز جماعت، ختم قرآن و ... در خصوص فضایل معنوی این ماه و تبیین آموزه های دین مبین اسلام نیز به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان نیز طرح غبار روبی ۱۰۰ مسجد، حسینیه و تکایای این شهرستان انجام می گیرد، تصریح کرد: علاوه بر غباروبی مساجد و اماکن مذهبی اقلام و کتب قرآنی و ادعیه، مهر، تسبیح و....بین مساجد و حسینیه های شهرستان برای استفاده روزه داران توزیع می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha