جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مجید تلخابی-عضو خبرگان رهبری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین تلخابی گفت: امروز دشمنان در تلاش اند که با ترویج فرهنگ منحط غرب، ابتذال را در بین جوانان و خانوادها گسترش دهند، لذا باید به منویات مقام معظم رهبری نه با شعار و حرف، بلکه با عمل انقلابی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مجید تلخابی، صبح امروز  در دیدار مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قزوین، به حضور موثر و تاثیر گذار بانوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: رسانه ها به ویژه صدا وسیما می توانند جایگاه مهم و خطیر زنان را در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به خوبی تبیین کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به ضرورت توسعه فرهنگ اسلامی تاکید کرد و افزود: امروز دشمنان در تلاش اند که با ترویج فرهنگ منحط غرب، ابتذال را در بین جوانان و خانوادها گسترش دهند، لذا باید به منویات مقام معظم رهبری نه با شعار و حرف، بلکه با عمل انقلابی انجام دهیم.

وی با اشاره به لزوم الگو گیری بانوان از حضرت فاطمه زهرا (س)، ابراز داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بانوان ما با بازیابی شخصیت و جایگاه خود والگو گرفتن  از حضرت زهرا (س) به  عنوان کامل ترین الگوی بانوان در تمام دوران تاریخ، نقش پررنگی درعرصه های مختلف انقلاب اسلامی داشته و دارند.

خانم بیدخام، مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قزوین نیز گزارشی از برنامه های انجام شده امور بانوان استانداری را ارئه داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha