یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مجید حیدری فر، در نشستی با مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حیدری فر با اشاره به پیدایش جریان های تکفیری و انحرافی، گفت: پیدایش جریان های تکفیری نتیجه افراط و تفریط است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مجید حیدری فر، در نشستی با مدیر حوزه علمیه استان قزوین بر لزوم پاسخگویی به موقع به شبهات تاکید کرد و گفت: امروز دشمنان اهداف پلیدی دارند که نمونه آن همین ترویج شبهات در جامعه مسلمین است.

عضو هیئت علمی دانشگاه معارف اسلامی تصریح کرد: کسی که شبهه ای دارد، باید از سوی روحانیون و کارشناسان به خوبی به آن پاسخ داده شود، در غیر این صورت، فرد در محاصره شبهات قرار خواهد گرفت.

معاون آموزش مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه  قم در ادامه با اشاره به پیدایش جریان های تکفیری و انحرافی، بیان داشت: پیدایش جریان های تکفیری نتیجه افراط و تفریط است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری فر، وحدت و انسجام امت اسلامی را بهترین راه مقابله با جریان های تکفیری دانست و افزود: آنچه که امروز برای روحانیون مهم بوده این است که بتوانند با تبلیغ دین اسلام، رسالت ائمه معصومین(ع) در تحقق وحدت را به خوبی در جامعه اجراء و برای آحاد مردم تبیین و ترویج نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha