شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
طلاب کلاس درس

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) داراب گفت: امر تبلیغ و رسیدن به اهداف عالی آن نیازمند تربیت مبلغان خوش فکر و توانمند هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از فارس، اولین جلسه توجیهی مبلغین و روحانیون اعزامی مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان داراب با حضور حوزویان امر تبلیغ و سخنرانی مدیریت این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالرسول ناصری مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) داراب، صبح امروز، در نشست با مبلغین و روحانیون اعزامی از سوی این مدرسه به مساجد این شهرستان اظهار داشت: در امر تبلیغ و رسیدن به اهداف عالی، برای پیمودن مسیر به افراد بصیر و زمان شناسی نیاز داریم که اوضاع، مخاطرات و مخاطبان ما را به خوبی بشناسند؛ در این زمینه ها مطالعه داشته و دائما این مطالعات خودشان را به روز نمایند.

استاد حوزه علمیه داراب افزود: از این رو باید از خوش فکر ترین آدم ها در امر تبلیغ استفاده کنیم و ما اول باید ببینیم که خودمان چقدر از این خوش فکری سهم داریم، بعد هم ببینیم این هایی که با ما کار می کنند، چقدر می توانند جواب بدهند.

مدیر مدرسه امام صادق(ع) داراب گفت: بنابراین باید از آدم های خوش فکر و به روز استفاده کنیم و هزینه اش را هم بپردازیم.

وی در پایان گفت: همیشه هم این طور نیست که جذب نیروهای قوی، پولی باشد و بودجه بخواهد؛ آدمهای خوش فکر خیلی خوبی در همه جای کشور هستند که به دلیل آن احساس وظیفه انقلابی و درد دینی که دارند، حاضرند بدون هیچ توقعی، ساعت ها برای شما وقت بگذارند و کار کنند.

شایان ذکر است: این نشست ها  با حضور مبلغین دائمی و فصلی این حوزه علمیه به صورت ماهانه، به منظور ارائه راهکار به کسانی که در امر تبلیغ قدم می گذراند، برگزار می شود.

انتهای پیام .. 313/44

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha