جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امیرالمومنین(ع)

حوزه/ مدیر مدرسه امام صادق(ع) مرودشت گفت: امروز ولایت عینی امیر المومنین (ع) در ولایت فقیه جاری است.

حجت الاسلام اسدالله پرهیز، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس با تبریک ایام عید غدیر ابراز داشت: اگر به پارچه نوشته های روی دیوارهای شهر دقت کنیم، متوجه می شویم پیام های خداوند با زبانی ساده بیان شده است که نمونه آن جمله معروف "ولایت مقام معظم رهبری ولایت حیدر است" می باشد.

وی با بیان این که اگر تنها یک روز از ولایت امیر المومنین قطع شده بود بر امام زمان (عج) واجب بود که مثل امام حسین (ع) قیام کنند، تصریح کرد: حیات دین در حیات ولایت فقیه  و مجرای جریان ولایت حضرت علی (ع) است.

مدیر مدرسه امام صادق (ع) مرودشت، به شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) با مقام و شخصیت منحصر بفردی که داشتند، خود را فدای ولایت امیر المومنین (ع) کردند که این نشان دهنده بزرگی و شکوه ولایت حیدر است که تمام بزرگان سر و جان را فدای ایشان کردند.

حجت الاسلام پرهیز، از ولایت به عنوان حلقه اتصال هر بنده ای به پروردگار یاد کرد و گفت: هر زمان که انسان سر در گم و حیران باشد که خدا کیست؟ ولایت این سئوال را جواب می دهد و همگان را به سوی خدای حقیقی که عالم موجود و جهان خلقت تحت امر آن است، متصل می کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بنده هدا IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
    0 0
    این که اعتقاد برادران سنی است در حق خلفا و اولی الأمر. اما اعتقاد شیعه مبتنی بر آیات محکمات قران و روایات خلاف این است!