شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید احمد کشفی فرمانده بسیج مدرسه معصومیه

حوزه/ با توجه به اهمیت و تاکیدات مقام معظم رهبری برنامه ها و دوره های آموزشی با هدف ارتقای بصیرت دینی و آگاهی های سیاسی طلاب به اجرا گذاشته ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام سید احمد کشفی در همایش آغاز فعالیت های سالانه بسیج مدرسه معصومیه قم ضمن خیرمقدم به حاضرین گزارشی از فعالیت های یکساله بسیج مدرسه ارائه کرد.

وی افزود: تشکیل حلقه‌های معرفت و گروه‌های مطالعاتی با محوریت بصیرت سیاسی به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

این محقق و پژوهشگر حوزه fi شاخصه‌های طلاب انقلابی و کارآمد در کلام امام خمینی(ره) و رهبری اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم با فعالیت‌های بسیج مدرسه معصومیه بتوانیمT طلاب را به سمت این شاخصه‌ها هدایت کنیم، بطوریکه  بسیجیان مدرسه معصومیه آمادگی خود را برای پیشبرد اهداف مورد نظر حوزه اعلام کرده و با همیاری مسئولان برای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی و جبران عقب‌ماندگی‌ها گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه تقویت روحیه انقلابی به عنوان یکی از تاکیدات رهبری به صورت ویژه مورد توجه طلاب قرار گرفته است، گفت: تاکنون بسیج مدرسه معصومیه توانسته در راستای رسیدن به این هدف نشست‌ها و همایش‌های مختلف را برگزار کند.

وی تحقق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی را از اولویت‌های بسیج خواند و اضافه کرد: بسیج مدرسه معصومیه از ظرفیت طلاب و اساتید بسیجی که به صورت مستمر با فراگیری و آموزش آموزه‌های دینی درحال جهاد هستند، به شیوه مطلوب استفاده می‌کند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha