جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهید مدافع حرم

حوزه/ شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم امنیت امروز جامعه را تضمین کرده اند و این امر سبب افتخار ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حیدری، استاد حوزه علمیه تهران، در مراسم عزاداری که شب گذشته در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد با بیان اینکه  انسان باید در هر لحظه به ولی خدا توجه داشته باشد، گفت: انسان باید همواره وقت خود را برای اهل بیت(ع) و تبیین فرهنگ آن بزرگواران قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری ادامه داد: امروز جوانان بیشتر وقت خود را برای فضای مجازی قرار داده اند و فضای مجازی زمان زیادی را از مردم تباه می کند بی آن که فایده خاصی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی یک ذره به پدر و مادر خود بی اعتنایی کند در روز قیامت مورد قهر الهی قرار می گیرد حال آن که امام علی(ع) و پیامبر(ص) پدران این امت هستند.

استاد حوزه علمیه تهران تصریح کرد: امام حسین(ع) تمام هستی خود را برای خدا اهدا کرد و خداوند هم مقام شفاعت کلی امت را برای امام حسین(ع) قرار داد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه شهدا در امنیت جامعه، خاطرنشان کرد: شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم امنیت امروز جامعه را تضمین کرده اند و این امر سبب افتخار ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در پایان گفت: برخی کوردلان وهابی با توجیه این که شفاعت در شیعه به معنای باند بازی است به دنبال تحریف این اعتقاد در شیعه بوده است که وهابیون استدلال فاسدی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha