شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حسن صادقی نسب _ امام جمعه گناباد

حوزه / امام‌جمعه گناباد با تاکید بر اهمیت بصیرت، این مهم را نیاز ضروری جامعه امروز برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ازگناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی در جلسه هماهنگی نهایی اجتماع نهم دی مردم گناباد که در محل دفتر امام‌جمعه برگزار شد، گفت: اتفاقات رخ‌داده بعد از انتخابات سال ۸۸ یک آزمایش فکری و بصیرتی برای ملت ایران بود.

وی اظهار کرد: بینش سیاسی در وقایع انتخابات سال ۸۸ برای کاندیداهای شکست‌خورده اقتضا می‌کرد که آن‌ها به مشارکت ۴۰ میلیونی مردم در این انتخابات توجه می‌کردند و این آراء بالا را با اعلام تقلب در انتخابات مخدوش نمی‌کردند.

امام‌جمعه گناباد بابیان اینکه فتنه ۸۸ اقتدار ایران اسلامی و مشارکت‌های مردم در انتخابات را زیر سؤال برد، اذعان کرد: ملت ایران در نهم دی سال ۱۳۸۸ به‌منظور حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه به صحنه آمدند و به آشوب‌ها خاتمه دادند و به همه دشمنان کشور اعلام کردند که مردم همواره مدافع نظام و ولایت می‌باشند؛ لذا باید مراسم بزرگداشت نهم دی هرساله برگزار تا با بازخوانی وقایع فتنه ۸۸ بصیرت مردم افزایش یابد.

محمدعلی نبی‌پور فرماندار گناباد در این جلسه گفت: در روز نهم دی ملت ایران در راستای حمایت از قانون اساسی و ولایت‌فقیه به صحنه آمدند چراکه در سال ۸۸ مخالفین و دشمنان نظام درصدد سوءاستفاده از اختلافات پیش‌آمده در انتخابات آن سال بودند و مردم با حضور خود این توطئه را ریشه‌کن کردند.

گفتنی است اجتماع عظیم «بصیرت و پیمان با ولایت» گناباد صبح روز پنجشنبه نهم دی‌ماه ساعت ۹ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گناباد و در محل مسجد جامع و مصلی امام خمینی (ره) شهرستان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha