شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام ناصر هدایتی

حوزه / رئیس تبلیغات اسلامی بجنورد با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی در جامعه گفت: روحانیون نقش مهمی در بصیرت بخشی جامعه دارند.

حجت الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی با گرامیداشت دهه بصیرت اظهار داشت: روحانیون به عنوان مرزبانان فکری و اعتقادی جامعه، نقش مهمی در بصیرت بخشی مردم در مقابل ترفندهای دشمنان دارند و باید بیش از پیش به این رسالت خطیر خود عمل کنند.

وی افزود: هم اکنون نیز روحانیون برای تاثیر گذاری بیشتر در جامعه باید با افزایش آگاهی خود نسبت به زمان و شناخت تحولات زمانی بصیرت مردم و جوانان را نسبت به ترفندهای دشمنان افزایش دهند.

حجت الاسلام هدایتی با بیان اینکه بیداری، هوشیاری، ولایت پذیری و بصیرت جلوی نفوذ دشمنان را در هر مقطع زمانی می گیرد، گفت: روحانیون دین دار و متدین در نظام اسلامی، نقش بزرگی در بصیرت افزایی و آگاهی مردم جامعه در برابر جبهه کفر دارند.

وی با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون مسئولیت بسیار سنگینی برای تحقق اهداف نظام اسلامی دارند، افزود: حضور طلاب در جامعه به عنوان هادیان دینی همواره مورد توجه آحاد جامعه است، از این رو باید تلاش کنند تا رسالت سنگین خود را به نحو شایسته در جامعه انجام دهند.

رئیس تبلیغات اسلامی بجنورد با بیان اینکه تنها سد در مقابل نفوذ دشمن به کشور بصیرت است، گفت: ملت ایران اسلامی بارها در مقابل فتنه و هجمه های دشمنان بصیرت و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشته و همواره در مقابل دسیسه های آنان بیدار و هوشیار بوده اند.

وی وحدت و بصیرت افزایی را راهبرد انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: هر کسی قدم، قلم و بیانش در جهت ایجاد وحدت و بصیرت افزایی آحاد جامعه اسلامی باشد، در راستای پیروزی مسلمانان گام برداشته است.

حجت الاسلام هدایتی یکی از وظایف علما و روحانیت را بصیرت آفرینی دانست و خاطرنشان کرد: هوشیاری و بصیرت مسلمانان در فضای فتنه آمیزی که دشمنان در جوامع اسلامی ایجاد کرده اند مهم ترین نیاز امروز مسلمانان جهان است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha