شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله محمد حسین احمدی فقیه یزدی

حوزه/ استاد حوزه، زمان شناسی و بهره مندی از گوهر بصیرت دینی را لازمه دفع تهاجم فرهنگی دشمنان در مقطع حساس کنونی دانست.

آیت الله محمد حسین احمدی فقیه یزدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: به هیچ وجه نباید نسبت به خطر بزرگ تهاجم فرهنگی دشمن که امروز پایه های اعتقادی مردم و نسل جوان ما را نشانه گرفته ، غافل شد.

وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر مردم قم با ایشان فرمودند، برای مقابله با دشمن قبل از هر چیز باید دانست که دشمن می خواهد از کجا وارد شده و با چه امکاناتی قصد ضربه زدن به ما را دارد.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: در واقع دشمن شناسی در سایه بصیرت دینی و انقلابی ما را در دفع تهاجم فرهنگی دشمن به یاری خدای متعال کمک می کند.

وی با اشاره به استقامت بالای مردم مسلمان و انقلابی ایران در برابر توطئه ها و کیدهای دشمنان گفت: مردم ما به تبعیت از روحانیت معظم و در راس آن ها مقام معظم رهبری هوشیارانه در برابر دشمنان ایستاده اند و به خصوص در مقطع فعلی باید با بصیرت بیشتر این روحیه مقاومت و ایستادگی را تقویت کرد.

وی بیان داشت: بی شک در این میان، سستی و تنبلی و رخوت و کم توجهی و بی توجهی به اقتضائات روز می تواند خطری عمده به شمار رود که باید از آن ها در مسیر دفاع از دین و انقلاب برحذر بود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha