شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علیجان دلدار - بیرجند

حوزه / مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند با بیان این که باید زمینه ساز حضور طلاب در مناطق مرز نشین شد، گفت: طلاب مدرسه رضویه در مناسبت‌های مختلف به مناطق محروم اعزام می‌شوند، تا مسائل فرهنگی و اعتقادی مرزنشینان را تقویت کنند.

حجت الاسلام علیجان دلدار در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند با اشاره به برنامه های آتی حوزه استان اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است تا حجت الاسلام و المسلمین مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان،  به بیرجند سفر کرده و  ساختمان جدید مدرسه علمیه رضویه را افتتاح کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه رضویه مدرسه‌ای تازه تأسیس نیست، بلکه از سال 71 تاکنون پذیرش طلبه دارد و ساختمان جدید آن نیز ساخته شده و ساختمان قبلی  به حوزه خواهران تحویل داده شد.

وی افزود: در حال حاضر مدرسه رضویه در خیابان شهید ماژانی و جنب مدرسه علمیه تخصصی امیرالمومنین(ع) واقع شده که قرار است در سفر حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، ساختمان جدید آن افتتاح شود.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند با اشاره به این که در حال حاضر در این مدرسه 157 نفر مشغول به تحصیل هستند، افزود: تعداد 5 استاد تمام وقت و20 استاد بومی(پاره وقت) مسئولیت برنامههای آموزشی را به عهده دارند.

وی یادآورشد: یکی از برنامه‌های ما در مدرسه علمیه رضویه اعزام مبلغ به مناطق محروم در مناسبت‌های مختلف است و طلاب پایه 5و6 که بیشتر پایه تبلیغی هستند در مناسبت‌های مختلف محرم وصفر، دهه فجر به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha