شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام زرینه

حوزه / حجت الاسلام زرینه گفت: بدون شک یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، انجام تحولات شگرف در حوزه زنان بوده که زمینه را برای فعالیت های سالم و تاثیرگذار در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مهیا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد همایون زرینه، صبح امروز درجمع اساتید وکادر علمی مدرسه امام صادق(ع) شهرستان بویین زهرا، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: بانوان باید از سیره و روش حضرت فاطمه زهرا(س) الگو برداری کرده و آن را در زندگی فردی و اجتماعی خود به کار گیرند.

وی ادامه داد:‌ اسلام نگاه ویژه ای به کرامت زن دارد و طبق روایات، ائمه معصومین(ع) جایگاه زن را یک جایگاه الهی دانسته و نقش او را در تربیت فرزند و همسرداری بسیار مهم تلقی کرده اند.

این پژوهشگر حوزوی با بیان این که امروز نقش و جایگاه زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیارخطیر و با ارزش است، تصریح کرد: بدون شک یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، انجام تحولات شگرف در حوزه زنان بوده که زمینه را برای فعالیت های سالم و تاثیرگذار در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مهیا کرد.

امام جمعه بویین زهرا افزود: محیط های اجتماعی افراد هیچ گاه مطلق و صد در صد برای تربیت دینی مناسب نیست و این انسان است که با انتخاب و اراده خود مسیر زندگی را تعیین و در آخر به سعادت وشقاوت می رسد.

حجت الاسلام زرینه ادامه داد: هر کسی خود را خوب شناخت ، خدای خود را شناخته و توانسته مسیر زندگی خوبی انتخاب کرده تا به کمال مطلق برسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha