جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیرازیان کانون های مساجد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: دوره آموزشی مهارت‌های کارآفرینی ویژه مدیران و اعضای کانون‌های مساجد این استان در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

هاشم شیرازیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به مزین شدن امسال به‌عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این راستا برگزاری اردوی آموزشی ویژه مدیران کانون‌های تازه تأسیس و رابطان خواهر کانون‌ها پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: برگزاری اردوی آموزشی ویژه مدیران کانون‌های تازه تأسیس و رابطان خواهر کانون‌های مساجد خراسان شمالی با موضوع کارآفرینی و توجه به تولیدات فرهنگی هنری در خارج از استان نیز پیش‌بینی‌شده و در حال برنامه‌ریزی است.

شیرازیان با بیان اینکه دوره آموزشی مهارت‌های کارآفرینی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باهدف ارتقاء تولید و اشتغال‌زایی برگزار می‌شود، گفت: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با حضور در این کارگاه آموزشی سرفصل‌های مهم کارآفرینی اجتماعی، مسئولیت‌پذیری و ایجاد فرهنگ روحیه کار و تلاش را فرامی‌گیرند.

وی با بیان اینکه برگزاری این دوره آموزشی در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: تأثیر نقش کانون‌های مساجد در ایجاد اشتغال نیز از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی به شمار می‌رود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، شناسایی، ساماندهی و توانمندسازی کارآفرینان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان مبتنی بر فرهنگ مسجد، اهتمام به پیوست فرهنگی مباحث اقتصادی با محوریت مساجد، الگوسازی و انتقال تجارب، طرح‌ها و ایده‌های مبتکران و فعالان نیز در این حوزه از اهداف این دوره است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha