جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 413180
۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
مراسم گرامیداشت مرحوم آیت الله باریک بین در مدرسه علمیه ایمانیه خواهران تاکستان

حوزه / حجت الاسلام موسوی شالی گفت: مرحوم آیت الله باریک بین شخصیتی بی نظیر و تأثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید شمس الدین موسوی شالی در مراسم گرامیداشت مرحوم آیت الله باریک بین که از سوی مدرسه علمیه ایمانیه خواهران تاکستان برگزارشد، به ابعاد شخصیت انقلابی و حوزوی آیت الله باریک بین اشاره کرد و گفت: ایشان از  افراد نامداری بودند که صحبت کردن در مورد این عالم ساعت‌ها زمان لازم است.

وی خاطرنشان کرد: این عالم فقید جزو افراد به نام و معروفی بودند که مورد قبول تمامی اعضای جامعه نیز قرار گرفته و به نوعی مورد پذیرش برای همگان بودند.

این استاد حوزه تاکستان با بیان این که آیت الله باریک بین، مومن به تمام معنا بود، گفت: این عالم بزرگوار، در سال ۴۵ که کسی جرأت بردن نام امام(ره) را نداشت به عنوان نماینده امام خمینی(ره) در قزوین فعالیت می کرد.

حجت الاسلام موسوی افزود:  مرحوم آیت الله  باریک ‌بین سوابق درخشانی در حوزه‌ فعالیت‌های قرآنی در کارنامه عملکردی خود داشت ودر حقیقت یک شخصیت برجسته قرآنی محسوب می شد.

وی بیان داشت: در اقصی نقاط میهن اسلامی این شخصیت را به عنوان یک فرد انقلابی و مبارز می شناختند و سابقه گذشته ایشان درخشان است و از پیشگامان مبارزه با طاغوت محسوب می شوند.

این استاد حوزه تاکستان اظهار کرد: امام جمعه سابق قزوین اخلاق مدار بود و در نشست ها همه را تحت تاثیر رفتار اسلامی و انسانی خود قرار می داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha