شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مهدوی بیات

حوزه/ یک کارشناس مسائل مذهبی گفت: هرگاه برای انقلاب مشکلی پیش آمد، این شهدا بودند که گره ها را باز کردند و آنان هستند که سایه جنگ را دور کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از مشهد، حجت الاسلام مهدوی بیات در سومین یادواره شهید مدافع حرم حسن قاسمی دانا که شب گذشته در تالار قدس حرم مطهر امام رضا (ع) برگزارشد، گفت:  از ابتدای انقلاب طوفانی به دنبال درهم شکستن کشتی انقلاب است ولی خون شهدا تا کنون این کشتی را بیمه  کرده اند.
 
وی افزود: امروز دوباره فرصت جدیدی رخ داده تا جوانانی که جنگ را ندیده اند با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.
 
کارشناس مسائل فرهنگی، درباره تقابل با استکبار گفت: ذلت و کوتاه آمدن در مقابل استکبار هیچ شباهتی با فرهنگ شهادت ندارد و اگر شهدا نبودند امروز تهران از استان های استکبار بود.
 
استاد حوزه علمیه مشهد تصریح کرد: هرگاه برای انقلاب مشکلی پیش آمد، این شهدا بودند که گره ها را باز کردند و آنان هستند که سایه جنگ را دور کرده اند.
 
حجت الاسلام مهدوی بیات به انتخابات پیش رو نیز اشاره و عنوان کرد: اردیبهشت طلایی ترین صفحه ایران در طول تاریخ ثبت خواهد شد و باید بدانیم که عزت و امنیت در گروه حفظ نظام اسلامی است.
 
وی تصریح کرد: اگر سر سوزنی از مسیر شهدا خارج شویم و از فرهنگ آن ها فاصله بگیریم، شرنوشت نامعلومی در انتظار ما خواهد بود.
 
انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha