جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام آزادیخواه

حوزه/ سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ سرخ شهادت طلبی و فرهنگ مهدویت دو رکن اساسی اسلام و مذهب شیعه است که دشمنان را از پای در آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام احد آزادی خواه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در مراسم جشن نیمه شعبان مسجد آیت الله آخوند(ره) همدان، گفت: همه ادیان الهی با مسأله مهدویت آشنا هستند و منتظر منجی تحول گر در آخر الزمان هستند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد هالیوود و شرکت های تهیه فیلم در جهان، تصریح کرد: شرکت های بزرگ فیلم سازی جهان به شدت با فرهنگ سبز مهدویت و فلسفه انتظار مبارزه می کنند.

وی با بیان اینکه مهدویت، نوید آینده ای روشن برای مومنان را دارد، ابراز داشت: فرهنگ مهدویت سبب تقویت توکل و نوید دهنده صبحی سبز برای تمامی مستضعفان و متدینان جامعه است.

حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به ضعف دشمنان اسلام در مقابل تفکر شیعه، ابراز داشت: دشمنان هیچ گاه نتوانستند برای مسلمانان و به خصوص شیعیان تصمیم بگیرند و آنها را زمین گیر کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمنان اسلام همیشه در حال نقشه کشیدن برای ایران و کشور های اسلامی هستند، ولی شیعیان با عقیده محکم و استوار به ظهور حجت بن الحسن(عج)، پای عقیده خود ایستاده اند.

وی ادامه داد: از نشانه های بارز پیروزی مسلمانان بر کفار می توان مقاومت ایران در برابر دنیا در هشت سال دفاع مقدس و همچنین پیروزی حزب الله، عراق و سوریه در برابر دشمنان اشاره کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ سرخ شهادت طلبی و فرهنگ مهدویت دو رکن اساسی اسلام و مذهب شیعه است که دشمنان را از پای در آورده است.

وی در پایان ابراز داشت: دشمنان به واسطه جنگ سخت و جنگ نرم و یا از طریق نفوذ خواسته اند جلوی فرهنگ جهاد و مهدویت را بگیرند و تاکنون موفق نشده اند و وظیفه همه ما ایستادگی است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha