شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست بصیرتی مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون یزد، با تاکید بر ضرورت انقلابی عمل کردن طلاب، گفت: طلاب باید همواره در راستای بصیرت افزایی آحاد جامعه بکوشند و مردم را با آرمان های انقلاب اسلامی، امام(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب آشنا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام مجتبی داوودی، رئیس بسیج طلاب و روحانیون یزد، در نشست بصیرتی مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، از بانوان مبلغه خواست از فرصت ماه ضیافت الهی در راستای بصیرت افزایی مخاطبان خود تلاش کنند.

وی، حضور میلیونی مردم پای صندوق های رأی را نشانه آزادی و استقلال در جمهوری اسلامی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور دانست و افزود: انتخابات و انتخاب اصلح برای ایجاد جامعه دینی و تربیت افراد متدین بسیار حائز اهمیت است، چرا که اگر قوه مجریه درست عمل کند فقر و تنگدستی زدوده می شود و راه برای نفوذ دشمن بسته می شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون یزد، اطاعت از ولایت فقیه، اجرای قوانین، عدالت محوری، وطن دوستی، شجاعت، دوری از اسراف و رسیدگی به فقرا و محرومین و حافظ خون شهدا بودن را از ویژگیهای رئیس جمهور مطلب دانست  و با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ، تصریح کرد: اگر دشمن در کشوری رخنه کند کشور رو به تباهی و فنا می رود.

حجت الاسلام داوودی تأکید کرد: بر همه ما لازم است که جهانی بیاندیشیم و اهداف امام حسین (ع) و قیام حضرت حجت (ع )را به جهان معرفی کنیم.

وی طلاب به ویژه بانوان طلبه را به انقلابی عمل کردن توصیه کرد و گفت: طلاب باید همواره در راستای بصیرت افزایی آحاد جامعه بکوشند و مردم را با آرمان های انقلاب اسلامی، امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب آشنا کنند.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha