جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به این که امروز دشمنان با هجمه های شدید فرهنگی به دنبال تضعیف ارزش های اسلامی هستند، گفت: امروز باید روح ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشت و اجازه ندهیم راه نورانی شهدا به فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی شامگاه  چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در مدرسه علمیه شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد، اظهار داشت: هشت جنگ تحمیلی به واقع میدان نبرد و تقابل دو جبهه حق و باطل بود.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: یکی از علل اصلی سقوط خرمشهر  خیانت های پی در پی بنی صدر بود، ولی مردم به زودی این توطئه ها را شناختند و با بسیج همگانی و در یک عملیات ماندگار در تاریخ نظامی، این شهر را از چنگال دشمن نجات دادند.

وی افزود: در هشت دفاع مقدس شاهد رشادت ها و ایثارگری هایی بودیم که در نوع خود بی نظیر بود و در واقع باید گفت که دفاع مقدس نه تنها ایران را تضعیف نکرد، بلکه باعث اقتدار نظام اسلامی در منطقه و جهان شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تاکید کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس ادامه دهنده راه شهدای کربلا و تربیت شدگان مکتب امام خمینی (ره) بودند که راه تعالی به سمت خداوند را طی کردند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با بیان این که امروز باید روح ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشت و اجازه ندهیم که راه نورانی شهدا به فراموشی سپرده شود، عنوان کرد: امروز دشمنان با هجمه های شدید فرهنگی به دنبال تضعیف ارزش های اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و با این کار می خواهند که از اقتدار و عظمت ایران اسلامی بکاهند، لذا باید شجاعانه در مقابل آنها ایستاد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha