شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی

حوزه/ جبارزاده گفت: از محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر می کنیم که فرزندی از سلاله حضرت زهرا(س) و فرزند اذربایجان و همسنگر شهید صیاد شیرازی را به عنوان امام جمعه تبریز تعیین فرمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این استان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، امام جمعه جدید تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و ححت الاسلام والمسلمین مروی، رئیس دفتر ارتباطات حوزوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در استانداری این استان برگزار شد، با تقدیر از زحمات آیت الله مجتهد شبستری ابراز داشت: یاد و خاطره شهیدان قاضی طباطبایی و مدنی و آیت الله ملکوتی(ره) ائمه سابق جمعه تبریز را هم گرامی می داریم و با امام جمعه جدید تبریز به عنوان محور وحدت استان بیعت و اعلام همکاری می کنیم. 

وی همچنین افزود: از محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی هم تشکر می کنیم که فرزندی از سلاله حضرت زهرا(س) و فرزند اذربایجان و همسنگر شهید صیاد شیرازی را به عنوان امام جمعه تبریز تعیین فرمودند. 
جبارزاده تصریح کرد: یاد و خاطره ۵ مرداد سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به تبریز هنوز هم در ذهن و خاطره ماست و از همین جا از ایشان دعوت می کنیم بار دیگر استان ما را با قدوم مبارکشان متبرک نمایند.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه وحدت حرف اول را در بین مردم و مسئولین استان می زند، ابراز داشت: مردم با شنیدن ندای رهبری به پای صندوق های رأی هجوم آوردند.
وی همچنین با اشاره به لبیک گویی به رهبر انقلاب در نامگذاری امسال تصریح کرد: بعد از اتمام انتخابات، به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال قدم برداشتیم؛ همچنین در سال گذشته نیز یک هزار و ۵۸۴ واحد تولیدی در استان تامین مالی شد. 
جبارزاده با بیان دغدغه رهبر انقلاب در زمینه آسیب های اجتماعی  ادامه داد: امروز استان آذربایجان شرقی استان عاری از معتاد متجاهر است و این مساله به عنوان استان بدون گدا اضافه شد. 
استاندار آذربایجان شرقی در پایان اظهار داشت: نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی به عنوان استان برتر در سطح کشور انتخاب و پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز نیز به عنوان پایگاه فعال کشور برگزیده شد که در این جلسه از فرماندهان آن تقدیر می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha