جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله محمد رضا ناصری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پی درگذشت بانوی مبارز و انقلابی مرحوم حاجیه خانم سکینه ریخته گرزاده همسر آیت الله علم الهدی این مصیبت را در پیامی تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پی درگذشت بانوی مبارز دوران انقلاب مرحوم حاجیه خانم سکینه ریخته گرزاده، همسر آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد، پیام تسلیتی را صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: «خبر درگذشت بانویی پارسا و متقی متعلقه حضرت‌عالی موجب تأثر وتأسف عمیق گردید. خداوند روح آن مرحومه را متعالی و با سیده زنان عالم حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) محشور فرماید».

آیت الله ناصری در این پیام به بازماندگان خاصه بیت محترم امام جمعه یزد و فرزندان گرامی تسلیت گفت و صبر جمیل و اجر عظیم را از خداوند متعال مسألت کرد.

برپایه این گزارش،  همسر آیت الله علم الهدی متولد ۱۳۲۵ هجری شمسی بود و روز گذشته پس از تحمل سالها بیماری قلبی در منزل، دار فانی را وداع گفت و صبح امروز در مشهد مقدس تشییع شد.

این بانوی شجاع و فداکار قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بارها مورد تهدید عوامل شاه ، ساواک و منافقین قرار گرفت و مجبور به ترک خانه و مهاجرت به نقطه ای دیگر شد و همواره به عنوان یاوری دلسوز و فداکار در کنار آیت الله علم الهدی بود و  دارای هفت فرزند، (چهار پسر و سه دختر )که دارای تحصیلات بالای حوزوی و دانشگاهی در مقطع دکترا هستند.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha