جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام امینی ، امام جمعه مسجد سلیمان

حوزه/ حجت الاسلام امینی با اشاره به در پیش بودن روز قدس، با بیان اینکه روز قدس فرصتی برای تقویت بینش سیاسی و دینی مردم و آشنا کردن آنها با فعالیت‌های دشمنان است، گفت: مسئولان کشور باید از این فرصت بهره برده و در این بیداری اسلامی، اعلام براعت از اقدام‌های دشمنان و حمایت از مستضعفان عالم را به گوش جهانیان برسانند.

حجت الاسلام محمد صادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خوزستان، با تقدیر از حضور گسترده مردم در مراسم‌های لیالی قدر، اظهار داشت: خوشبختانه این حضور مردم فرصتی برای خودسازی و آمادگی آنها برای انجام سایر فرایض دینی در سال پیش رویشان است.

وی با اشاره به فرارسیدن روز قدس، با بیان اینکه این روز قدس برای تقویت بینش سیاسی و دینی مردم و آشنا کردن آنها با فعالیت‌های دشمنان است، گفت: مسئولان کشور باید از این فرصت بهره برده و در این بیداری اسلامی، حمایت از مستضعفان عالم را به گوش جهانیان رسانند.

حجت الاسلام امینی، با بیان اینکه روز قدس زمان مناسبی در راستای تحکیم وحدت بین مسلمین است، تصریح کرد: مردم در این روز آمادگی کامل برای بیرون آمدن از خانه‌ها و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همه مستضعفان جهان را داشته باشند که إن‌شاءالله زمینه‌ای برای رهایی مردم مظلوم کشورهای اسلامی از چنگال ظلم و ستم حکومت‌های مرتجع عربی باشد.

امام جمعه مسجد سلیمان، در پایان با اشاره به وظیفه مبلغان برای فرهنگ‌سازی در جامعه و تحکیم وحدت ملی، اظهار داشت: مجموعه روزها و ایام ماه مبارک رمضان بسیار مهم و گرامی هستند؛ از این رو مبلغان می‌توانند از لحظه‌لحظه این ماه پر خیر و برکت که کم‌کم به انتهای آن نزدیک می‌شویم، برای فرهنگ‌سازی در جامعه و تحکیم وحدت ملی استفاده کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha