شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
برگزاری محفل انسان با قرآن کریم

حوزه/ وحدت مسئولان و نیروهای انقلابی باعث دلگرمی مردم می شود، لذا حفظ وحدت در این برهه از زمان از الزامات کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب، امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب، امروز در مراسم اختتامیه برنامه های قرآنی ماه ضیافت الهی این شهرستان، با اشاره به جایگاه والای قرآن کریم،اظهار داشت: قرآن کتاب زندگی است و راهکارهای رفع نیازهای بشر در آن وجود دارد.

در ادامه با بیان این که خوشا به حال کسی که در ماه رمضان توانست زنگار گناه را از وجود خود بزداید، ابراز داشت: روزه گرفتن و احیاء شب های قدر به نوعی معامله با خداوند بود .

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وحدت جامعه در دنیای کنونی، افزود: وحدت مسئولان و نیروهایی انقلابی باعث دلگرمی مردم می شود، لذا حفظ وحدت در این برهه از زمان از الزامات کشور است.

حجت الاسلام حسین مهدوی، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان سرپل ذهاب نیز در این مراسم، گفت: خوشبختانه در سالهای اخیر گام های بسیار خوب و مثمر ثمری برای توسعه آموزش های قرآنی برداشته شده و با استقبال خوب مردم نیز روبرو گردیده است.

وی افزود: اولین و مهمترین هدف از برگزاری کلاس ها و محافل انس با قرآن کریم، فهم بهتر کلام خداوند و نهادینه کردن اخلاق اسلامی در جامعه است.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم، از فعالان برتر قرآنی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha