شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهدای روحانی

حوزه/ یادوراه بیست شهید روحانی مبارکه در امامزاده عز الدین محمد مبارکه همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) ۲۸ تیرماه با سخنرانی حجت الاسلام اسماعیل ولی خانی مدیر واحد تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز از قم برگزار می شود.

حجت الاسلام ابراهیم مهری، مسئول برگزاری یادواره شهدای طلبه وروحانی شهرستان مبارکه در گفت وگو با خبرنگار  «حوزه«حوزه» دراصفهان اظهار کرد: برای چهارمین سال متوالی یادواره شهدای طلبه روحانی  شهرستان مبارکه به همت مدرسه علمیه امام محمد تقی مبارکه برگزار می شود.

وی تاکید کرد: یادوراه  بیست شهید روحانی مبارکه در امامزاده عزالدین محمد(ع)، همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) 28 تیرماه با سخنرانی حجت الاسلام اسماعیل ولی خانی، مدیر تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز از قم برگزار می شود.

حجت الاسلام مهری با اشاره به اینکه از آحادمردم و خاصه حوزه های علمیه و روحانیت و خانواده شهدا  به تعداد یک هزار نفر برای حضور در این  یادواره دعوت به عمل آمده است ،گفت:  به برکت یادواره شکوهمند و مقدس شهدای روحانی فرصتی پدید آمد تا پیرامون ارزش‌های دفاع مقدس، نقش و جایگاه روحانیت ارزشمند در هشت سال دفاع مقدس و ضرورت تکریم و بزرگداشت حماسه خطیر سربازان و سرداران گمنام امام زمان (عج) در این عرصه تبین صورت گیرد.

وی ادامه داد: نقش روحانیون پیرو خط ولایت در طول هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و گواه این مدعی خیل شهدای آنان است که در مقایسه با سایر اقشار بیشترین آمار را دارد و این بزرگمردان با نهادن جان خود در طبق اخلاص نامشان را بر تارک شهدای هشت سال دفاع مقدس و اوراق زرین صحیفه انقلاب ثبت کردند.

مسئول برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان مبارکه افزود: شهدای روحانی از تبار کسانی هستند که شرف جهاد را با فضیلت علم به هم آمیخته اند ومصداق عالم عامل شدند و از طائفه مردانی هستند که یک پای در درس فقه و پای دیگر در درس عشق و با وضو بر سر هر دو درس حاضر و مصداق بارز عند ربهم یرزقون شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha