جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام خاکباز

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای طرح «زندگی به رنگ خدا» در بقاع متبرکه شاخص استان با محوریت روحانیون خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی خاکباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی با اجرای طرحی با عنوان « زندگی به رنگ خدا» در 28 امامزاده شاخص استان لرستان، در طول تابستان در حال برگزاری است گفت: در این طرح مبلغان با ارائه مشاوره های اعتقادی، اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی اصول و راهکارهای سبک زندگی اسلامی را برای خانوداه ها به ویژه جوانان تبیین ومی کنند.

وی با بیان اینکه گسترش سبک زدگی اسلامی نیاز مبرم جامعه امروز است، افزود: مبلغان و حوزویان وظیفه دارند سبک زندگی اسلامی را براساس اصول و آموزه های دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت (ع) به مردم بیاموزند .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به اینکه اشاعه سبک زندگی اسلامی راهکاری مهم برای مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام است، خاطر نشان کرد: مبلغان در طرح «زندگی به رنگ خدا» تلاش می کنند چارچوب های و نشانه های بارز سبک زندگی اسلامی را برای استحکام بنیان خانواده برای مردم بازگو نمایند.

حجت الاسلام خاکباز در پایان خاطرنشان کرد:در این طرح 40 مبلغ غیربومی بصورت روزانه تا پایان تابستان امسال ، اهداف و ضرورت های سبک زندگی اسلامی را در بین زائران تبلیغ می کنند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha