شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله علما

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه حج امسال نسبت به دوره های گذشته متفاوت تر است، گفت: دشمنان اسلام و ایران به دنبال بهانه گیری و یافتن ایراد در رفتار حجاج ایرانی در حج امسال هستند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، ظهر امروز در دیدار با مسئولان و مدیران کاروان های حج استان کرمانشاه اظهار داشت: افرادی که از سرزمین و کشور ایران تحت عنوان حاجی به عربستان می روند به عنوان نماینده و الگوی این ملت شناخته می شوند.

رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه تاکید کرد: البته تاریخ حج نشان داده است که حاجیان ایرانی از منظم ترین، با الگوترین و بهترین حجاج بوده اند که این امر برای کشورمان مایه مباهات است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حج امسال نسبت به دوره های گذشته متفاوت تر است، گفت: دشمنان اسلام و ایران به دنبال بهانه گیری و یافتن ایراد در رفتار حجاج ایرانی هستند، لذا از حاجیان درخواست دارم که در  عربستان و مناسک حج اسلامیت و انسانیت خود را به جهان نشان دهند.

آیت الله علما اظهار کرد: حجاج باید قدر این فرصت که به دست آورده اند را به خوبی بدانند و سعی کنند در این سفر معنوی گناهان خود را پاک و خویشتن را به خداوند منان نزدیکتر سازند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha