جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ستاد ترویج احکام تهران

حوزه/ دوره آموزش تخصصی تربیت استاد و پاسخگو احکام، برای طلاب حوزه علمیه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، ستاد ترویج احکام تهران تحت اشراف استاد حاج شیخ حسین انصاریان و حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده، برای دوره «آموزش تخصصیِ تربیت استاد و پاسخگوی احکام» از بین طلاب برادر حوزه علمیه استان تهران دانش پژوه می‌پذیرد.

 ثبت نام کنندگان باید جزو طلاب پایه ۵ و بالا‌تر باشند. داوطلبین بعد از مراحل ثبت نام و قبولی در آزمون به عنوان دانش پژوه پذیرفته می‌شوند.

طلاب، جهت ثبت نام در این دوره باید نام، نام خانوادگی و پایه تحصیلی خود را تا 31 شهریور ماه سال جاری به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۱۳۴۲۱۳۵۷ ارسال کنند.

مهلت ثبت نام برای این دوره تا 31 شهریور ماه اعلام شده و زمان آزمون پذیرش دانش‌پژوهان نیز متعاقباً اعلام می‌شود. منابع این آزمون «کتاب احکام ۷۲ پایه اول حوزه و رساله توضیح‌المسائل (احکام مبتلا به)» خواهد بود.

گفتنی است، برخی دروس ارائه شده در دوره تخصصی احکام عبارتند از، فقه رسانه و سینما، اقتصاد اسلامی، بورس، بانک و عقود شرعی، نجوم اسلامی و رؤیت هلال، و سایر احکام مبتلا به. همچنین زمان برگزاری کلاس‌ها از نیمه دوم سال، یک روز در هفته و بعد از نماز مغرب و عشاء خواهد بود.

لازم به ذکر است، محل ستاد ترویج احکام تهران در میدان قیام، نرسیده به پل ری، کوچه رقیب دوست، کوچه هدایت، حسینیه هدایت واقع شده است. 313/42

 

          

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha