جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تکریم

حوزه/مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه تأسیس مرکز خدمات حرکت و ابتکار بسیار خوبی از سوی مقام معظم رهبری بود، گفت: فعالیت‌های مرکز خدمات عزت طلبه را افزایش داده است و موجب شده طلاب با دلگرمی بیشتری به امور طلبگی بپردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد امیری، پیش از ظهر امروز در نشستی با 31 نفر از معمرین و خانواده روحانیون مرحوم استان، اظهار داشت: اقدامات و فعالیت‌های مرکز خدمات عزت طلبه را افزایش داده است و موجب شده طلاب با دلگرمی بیشتری به امور طلبگی بپردازند.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه خراسان شمالی با اشاره به هدفمندی خدمات این مرکز، افزود: ما مأموریت داریم که از روحانی به دلیل رسالت و مأموریتی که دارد، حمایت کنیم.

وی، با اشاره خدمات عاطفی مرکز خدمات گفت: دیدار با معمرین، خانواده روحانیون مرحوم و طلابی که تازه ازدواج کرده‌اند ازجمله برنامه‌های عاطفی مرکز است که اعتقاد داریم ارزش آن گاهی از خدمات مادی بیشتر است.

وی، بحث بیمه‌ و تکریم معمرین را بسیار ارزشمند خواند و اظهار داشت: مرکز خدمات وظیفه خود می‌داند که از پیشکسوتان امر تبلیغ، قدردانی کرده و نسبت به مشکلات آنان حساس باشد.

حجت‌الاسلام امیری با اشاره به اهداف این طرح افزود: 53 خانواده روحانیون مرحوم و 80 معمر اعم از شیعه و سنی در استان خراسان شمالی حضور دارند.

وی تصریح کرد: دیدار با معمرین و خانواده مرحومین یکی از برنامه‌های مستمر مرکز خدمات سراسر کشور است که در این طرح ضمن بررسی مشکلات معیشتی و درمانی این عزیزان، از سال‌ها تلاش تبلیغی آنان در گسترش دین مبین اسلام قدردانی به عمل خواهد آمد.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان شمالی اظهار داشت: مرکز خدمات به یاد معمرین در نقاط دوردست استان است و تلاش خود را برای ارتقای خدمات مطلوب‌تر خواهد.

وی با اشاره به اینکه سرکشی به معمرین و خانواده روحانیون مرحوم تأثیر بسیار خوبی در روحیه آن‌ها دارد، خاطرنشان کرد: طرح تکریم معمرین هرسال با سیاست‌گذاری ستاد مرکز خدمات و با اجرای مراکز استانی مرکز خدمات در سطح کشور اجرا می‌شود.

بر پایه این گزارش، حجت‌الاسلام امیری مدیر مرکز خدمات استان و حجت‌الاسلام محمدی کارشناس امور بیمه خدمات درمانی این مرکز با 31 نفر از معمرین و خانواده روحانیون مرحوم استان در شهرستان‌های فاروج، اسفراین، گرمه، جاجرم، آشخانه و راز و جرگلان دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha