جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حکیمی فر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجارگفت: اين سپاه بود كه پرده‌ها را كنار زد و چهره واقعى حاميان داعش و تكفير در منطقه را از زير پوشش ائتلاف دروغين عليه داعش آمريكايى به دنيا نشان داد.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کردستان، اظهار داشت: سخنان ترامپ از چند منظر قابل توجه و تأمل است؛ تلاش وی براى القاء وجود حاكميت دوگانه در ايران می‌باشد؛ هرچند ممكن است از ناحيه برخى مواضع و يا سخنان نسنجيده افرادى در داخل و به‌تبع آن برداشتها و ارزيابيهاى به‌دور از واقع عوامل اطلاعاتى و امنيتى وابسته به جبهه استكبار به‌ويژه جريانهاى معاند و نفاق، رئيس جمهور آمريكا به اين باور غلط رسيده باشد، اما آنچه واقع قضيه می باشد، اين است كه سران استكبار به‌ويژه مسؤولان ارشد آمريكايى هنوز جوهره ملت ايران را نشناخته‌اند و لذا دچار توهماتى از سنخ وجود دوگانگى در ايران به تناسب خواست آمريكا مى‌شوند.
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار تاکید کرد: ترامپ در طول صحبت هاى چاله‌ميدانى و وقيحانه‌اش نسبت به حاكميت برآمده از رأى و اعتماد مردم و نيز متأثر از احكام مقدس شريعت اسلام، تعابيرى به‌كار مى‌برد كه بيشتر ترجمان واقعيتهاى خود آمريكاست و آن اين‌كه به‌جاى واژه دولت مرتب تكرار مى‌كرد كه رژيم ياغى و ديكتاتور ايران؛ به‌راستى در فلسفه و تفكرات آقاى ترامپ ديكتاتور به چه معناست؟
امام جمعه "توپ آغاج" ادامه داد: ترامپ ضمن اهانت به ملت شريف، سرزنده، عزتمند، مقتدر و انقلابى ايران، مبنى بر اين‌كه ملت ايران در تلاش براى تقابل با نظام خود و اعتلاى تاريخ و فرهنگشان می‌باشند، گستاخانه می‌گوید که ما نیز در كنارشان خواهيم بود.
وی تصریح کرد: اولاً رئيس جمهور آمريكا بفرمايند چه ميزان شناخت از تاريخ و فرهنگ و تمدن ايران اسلامى دارند؟ و ثانياً كشور ايران به فضل الهى به‌لحاظ تاريخ و فرهنگ آنقدر ريشه‌دارتر و باثبات‌تر از آمريكا است كه نيازى به همراهى و مساعدت ايشان نداشته و بلكه حرف دل همه آحاد مردم ايران اين است كه «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.»
حجت الاسلام حکیمی فر مدرسه با بیان اینکه این شخص بی ادب و بی نزاکت به بهترین نیروهای مدافع حقوق بشر اسلامی اهانت کرده است، گفت: ترامپ در ذيل سخنان اهانت‌آميز خود، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامى با اظهاراتى منفى ياد كرده و سپاه را نيروى مخصوص رهبرى نظام و ابزارى براى تبديل ايران به رژيم ياغى معرفى مى‌نمايد.
مدیر مدرسه امام صادق(ع) بیجار تاکید کرد: البته چنان‌که ریاست محترم جمهوری نیز فرمودند؛ سپاه محبوب ملت ايران و ازجمله مهم‌ترين مولفه‌هاى عزت و اقتدار كشور است و بلكه دلگرمى و اميدى براى ملتهاى مسلمان و تحت ظلم بوده و مهم‌ترين شاخصه و افتخارش ولايتمدارى می‌باشد؛ اما اين‌كه سپاه را عامل تبديل ايران به كشورى ياغى بدانند، اين چيزى نيست جز نهايت كينه و ناراحتى كه آمريكا از عملكرد شايسته و فوق‌العاده اثرگذار سپاه دارد.
این کارشناس حوزوی افزود: البته براى سپاه همين مدال افتخار و مهر تاييد عملكردش بس كه فردى همچون ترامپ عكس‌العمل نشان داده و بالاخره حريف واقعى خود را شناسايى و تا جايى كمر بسته است كه يكى از تجربه‌هاى موفق قدرت دفاعى و مردمى كشورهاى اسلامى و بلكه ملتهاى مظلوم دنيا يعنى سپاه و بسيج را تحت فشارهاى گوناگون قرار بدهد.
امام جمعه توپ آغاج تصریح کرد: از طرفى قلب قانون ظالمانه "كاتسا" را تحريم سپاه قرار مى‌دهد و از طرفى نيز سپاه را تروريسم خوانده و عامل تنشهاى منطقه‌اى قلمداد می‌کند در حالى‌كه اين سپاه بود كه پرده‌ها را كنار زد و چهره واقعى حاميان داعش و تكفير در منطقه را از زير پوشش ائتلاف دروغين عليه داعش آمريكايى به دنيا نشان داد.
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار اظهار داشت: آرى چه سيلى‌اى محكم‌تر از اين رسوايى، آمريكا و اذناب فتنه‌گرشان در منطقه مى‌شد از سپاه دريافت نمايند.حال با اين وجود جناب ترامپ سپاه را مُخل صلح و امنيت بين‌المللى و يا مخل ثبات منطقه‌اى كه روزى تحت سلطه آمريكا بود، نداند پس چه بداند؟
حجت الاسلام حکیمی فر ادامه داد: آنچه ترامپ را به درد آورده، به‌واقع اين است كه سپاه مخل اهداف شوم آمريكا و اسرائيل در منطقه بوده و هست، اهدافى كه می‌رفت با شعله‌ور شدن آتش جنگهاى نيابتى، كشورهاى اسلامى را به بهانه خاورميانه جديد، تجزيه و تضعيف نمايد و حال نه تنها راهبرد جنگهاي نيابتى و مأموريت شوم داعش نگرفت كه داعش و تكفير، نفسهاى آخر خود را مى‌كشند و حتى توطئه اقليم كردستان عراق هم به فضل الهى نقش بر آب گرديد و عقيم ماند.

امام جمعه "توپ آغاج" عنوان کرد: مردم ايران از طيفها و جناحها و گرايشهاى مختلف در برابر مواضع و سخنان اهانت‌آميز ترامپ نشان دادند، يكبار ديگر چهره واقعى شيطان بزرگ آمريكا را از پس ادعاها و شعارهاى عوامفريبانه ليبرال دمكراسى غربى و حقوق بشر آمريكايى به دنيا معرفى كردند.
این استاد حوزوی افزود: همه مى‌دانند مشكل رژيم سلطه‌طلب آمريكا با ايران، موضوع هسته‌اى و برجام نيست، بلكه آن‌ها با چيزى به نام انقلاب اسلامى و نفوذ آن در منطقه و سد پولادين ملت سلحشور و مستقل ايران مشكل دارند و لذا وزير امور خارجه آمريكا بيان مى‌دارد كه ما به‌دنبال تغيير رژيم در ايران هستيم و به خيال خامش در ايران همه صف كشيده‌اند براى استقبال از جانيان بى‌سروپايى همچون ترامپ و همفكرانش در آمريكا، در حالى‌كه پس از سخنان سخيف و به‌دور از ادب و منطق ترامپ و تهديدها و وعده تحريمهاى جديد، به فضل الهى شاهد شور و موجى انقلابى در ابراز انزجار از سخنان او در اقشار مختلف ملتمان بوديم و به‌واقع ترامپ در مقطعى كه مسؤولان و آحاد ملت بزرگ ما نياز به وحدت و يكپارچگى بيشتر داشتند، خدمت بزرگى به ما كرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha