شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سبحانی

حوزه/ مدیر مدرسه باقرالعلوم(ع) کوهدشت گفت: مبلغان در این ماه تلاش کنند تا با حفظ و ارتقاء بصیرت جامعه، راهکارهای جلوگیری از نفوذ دشمن را در بین مردم نهادینه کنند .

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه ماه صفر فرصتی مغتنم برای سبک زندگی اسلامی است، گفت: مبلغان در این ماه تلاش کنند تا با حفظ و ارتقاء بصیرت جامعه، راهکارهای جلوگیری از نفوذ دشمن را در بین مردم نهادینه کنند .

وی با اشاره به این که مبلغان فلسفه قیام حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و شاخص هایی همچون شجاعت، ظلم ستیزی و ایستادگی در برابر ظلم را در جامعه تبیین و نهادینه نمایند، افزود: یادآوری هشدارهای قرآن و دین در خصوص عمل به آموزه های اخلاقی، بصیرت افزایی و جلوگیری از نفوذ دشمنان از رسالت های مهم روحانیون است .

امام جمعه موقت کوهدشت با اشاره به نقش واقعه عاشورا در زنده نگه داشتن شعائر دین مبین اسلام، بیان بعد حماسی، معرفتی و بصیرتی را از رسالت های مبلغان برشمرد و گفت: ماه های محرم و صفر فرصتی مغتنم برای رشد خصوصیات اخلاقی و قرآنی در جامعه است .

وی با اشاره به اینکه مجهز بودن مبلغان به سلاح دانش و علم روز نیز باید در تبلیغ مورد توجه قرار گیرد، گفت: تبلیغ و تبیین موضوع امامت و ولایت، نماز، زکات، خمس و انفاق نیز باید در محورهای تبلیغی مبلغان قرار گیرد .

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) کوهدشت در پایان گفت: بصیرت افزایی در خصوص اهمیت و ضرورت سبک زندگی اسلامی برای برخورد با هجمه های فرهنگی دشمن هم یکی دیگر از محورهای منبرهای مبلغان است که باید برای استحکام بنیان خانواده مورد بحث قرار گیرد . 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha