جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا

حوزه/ کشور آمریکا هر ساله ایران را جزو لیست ضد حقوق بشر قرار می دهد؛ در حالی که خود آنان جنایت های وحشتناکی را مرتکب می شوند؛ در واقع ما از کنار جنایت های آنان به سادگی گذشته اما آنان ما را محکوم به جنایت نکرده، می کنند

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احتشام شب گذشته در همایش استکبار ستیزی که در حسینیه امام خامنه ای گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد، گفت: هم نشینی با دشمن امکان ندارد؛ چنانچه که هیچ گاه نمی توان با عقرب دوست شد.

وی افزود: آیه قرآن خطاب به اهل ایمان می فرماید دشمنان را دوست خود ندانید؛ اما متاسفانه برخی طرح دوستی برجامی مطرح می کنند، دشمنان انقلاب اسلامی علیه ما کینه دارند، دشمنان آنچه را که پیامبر گرامی اسلام(ص) برای مسلمانان به ارمغان آورده است، قبول ندارند.

امام جمعه موقت کاشان بیان کرد: مسیحیان به دنبال مسلط شدن یهودیان بر قدس هستند تا حضرت عیسی ظهور کند تا از این رو بر جهان مسلط شوند؛ امکان دوستی با دشمنان وجود ندارد و قرآن کریم در خطاب به نبیاکرم (ص) می فرماید: ای پیامبر(ص) به زودی متوجه خواهی شد که یهودیان دشمن دین و مؤمنین هستند؛ بنابراین همانطور که در زیارت عاشورا هم وجود دارد، باید لعنت بر آمریکا و یهود را رواج داد؛ وهابیت دست پرورده یهودیان است؛ زیرا پس از اسلام بسیاری از آنها مسلمان شدند؛ ولی ریشه دشمنی آنها با اسلام باقی مانده است.

وی گفت: یهودیان به هر روشی و با حیله های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی با مسلمانان مبارزه خواهند کرد؛ اگر می خواهیم مقابل آمریکا و استکبار  همانند امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ایستاده و به نسل بعد منتقل کنیم باید خوی استکبارستیزی را رواج دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین احتشام بیان کرد: دشمن شناسی از نظر فرهنگ و قرآن یک وظیفه است؛ امام(ره) نخستین فردی بودند که فرمود اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود امام خمینی(ره) بوده است.

امام جمعه کاشان خاطرنشان کرد: هر فردی که در آمریکا رئیس جمهور می شود باید با یهودیان ارتباط داشته باشد؛ همان طور که کلینتون و ترامپ با یهودیان دیدار کرده، به آنان وعده دادند اگر رئیس جمهور شوند، تحریم ها را بر علیه ایران افزایش خواهند داد.

وی عنوان کرد: کشور آمریکا هر ساله ایران را جزو لیست ضد حقوق بشر قرار می دهد؛ در حالی که خود آنان جنایت های وحشتناکی را مرتکب می شوند؛ در واقع ما از کنار جنایت های آنان به سادگی گذشته اما آنان ما را محکوم به جنایت نکرده، می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین احتشام ادامه داد: پنج سال هزینه صرف کرده ایم تا بالاخره یکی از مسئولان در هفته گذشته برای نخستین بار در سخنرانی به جای واژه آمریکا از استکبار استفاده کرد.

وی به ماجرای سلفی نمایندگان با موگرینی  اشاره و بیان کرد: افرادی که عصاره ملت بودند با مورگرینی سلفی گرفتند و هنگامی که صدا و سیما از آنان دعوت کرد تا در این باره توضیح دهند فرمودند صدا و سیما باید از نمایندگان سلفی بگیر عذر خواهی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha